27 Mart 2014

Bahar Temizliği


Düzenlenmemiş bir ev gibi yüreğim.
Düzenlemeye nereden başlayacağımı bilemediğim...
Öyle ki; her şey karmakarışık...iç içe.

.....
Yıkanmamış, kalmış bulaşık gibi yüreğim...
Çizmeden nasıl temizleyeceğimi kestiremediğim...
Neden bu kadar beklemişim ki yıkamak için...beklettikçe kurumuş...telle ovmak gerek.
Başka türlü zor...mecbur, çizilecek...
.....
Ütülenmemiş çamaşırlar gibi yüreğim.
Kırış kırış...
Sanki üzerine tonlar konulmuşçasına çizgi çizgi...derin izler var...
Hangi ütü, hangi ısıda düzleştirir...işte bunu bir türlü öngöremediğim...
.....
Üzerinde ağır lekeler olan, hassas beyazlar gibi yüreğim...
Ağartıcı kullanmak zorunda kalabilirim...
Oysa yola ilk başladığımda tertemizdi...bembeyaz...
Nasıl bir programda, çok da uzun sürmeden yıkayabileceğimi bilemediğim...
.....
Yine karmakarışık duygular içerisindeyim...
.....
Gönlümü bu kirlerden temizleyebilmeliyim...
.....

14 yorum:

  1. Bazen bir filin züccaciye dükkanına girmesi gibi, olur olmadık şeyleri yüreğimize, aklımıza alınca her şey kırılıp, dökülüveriyor. Zaman en güzeli işte, neler neler öğretmiyor ki bizlere...

    YanıtlaSil
  2. Vicdanımız zaten rahat bırakmaz ki:)

    YanıtlaSil
  3. Kalpler ancak Allahi zikretmekle mütmain olur
    eb bir zorluklari yikan en büyük üzüntüleri gideren "Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm,
    guzum bedeni ruhuda yipratmamak gerek onlarin da üzerimizde hakki var
    zorlarimizi kolaylastirsin rabbim
    sarildim ..

    YanıtlaSil
  4. Biz aciz kullarız. Her an ve saniye Rabbimizin yardımına muhtacız. İnşaAllah bize çekemeyeceğimiz yük vermez. Bir dünya gailesidir gidiyor. Dün akşama kadar yattım hastaydım.o evin içini, mutfağı, bir kamera olsaydı da çekseydi. Ne yapacaksın canım. İşte bu durumda artık ne kadar vakit bulabilirsen ruh evini temizlemeye.o kadarla yetineceğiz.seninde öyle, çocukların küçük.sorumluluklar var.onları doğru düzgün yetiştirmekte bence çok değerli ve önemli. Rabbim yardımcın olsun. Zor işlerini kolay etsin. Gönül ferahlığı versin.sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. Kaç kez..bilmiyorum kaç kez böyle hissettim hayatımda..
    Kırışıkları gideremezsin,lekeleri de silemezsin..imkansız gibi görünüyor değil mi?
    Kendini böyle hissettiğin anlarda bilmem sende işe yarar mı ama en güzeli bu hali görmezden gelmek.
    Bunun üzerinde durdukça bunları gündemimizde tuttukça büyüyorlar..oysa evet bir saniyede yok olabilirler nasıl mı?
    Dün sofradayken içim kırışık ve buruktu..konuştuğumuz konuyu hatırlamıyorum ama çocuklarımdan biri sofradan fırlayarak ''Allah'a mı gidiyoruz!'' diyerek heyecanla bize sarıldı..ne anladığını bilemedim ama onun bu mutluluğunun sebebini bilmemiş olsam bile üzerimdeki hali değiştirdi.

    Bir ayet vardır..(Ey mü'minler), gevşemeyin, mahzun olmayın, Siz eğer (gerçekten) mü'min iseniz (düşmanlarınıza galib ve onlardan) çok üstünsünüzdür. Al-i İmran suresi:139 ayet..

    Bu düşman hayat da olabilir zaman da olabilir açlık kıtlık yokluk bolluk da olabilir.

    Allaha emanet ol güzel yürek.

    YanıtlaSil
  6. şahane....
    böyle ben yazmışım gibi hissettim o kdar yakın geldi...

    YanıtlaSil
  7. Estağfirullah, Elhamdülillah deriz yüreğimizi en kaliteli deterjanlardan daha iyi yıkar temizleriz, paklandırırız inşaallah....
    Allahümme Salli Ala Muhammedin Ve Ala Ali Muhammed deriz gönüller sultanının yardımını isteriz...
    Lailaheillah deriz yüreğimize bir ışık yakarız, aydınlatırız, nurlandırırız, süsleriz, düzenleriz misafire hazır hale getiririz......
    Ve Allah, Allah, Allah, Allah diyerek çağırırız Rabbimizi, çağırırız, çağırırız da o gelmezmi, onun geldiği yürekte artık ağırlık, karmaşa, hüzün kalmaz, hafifler yüreğimiz bütün derdi, kederi biter inşaallah
    Sonra Kul hüvallahu ehad, Allahüssamed, Lem yelid ve lem yuled, Ve lem yekün lehü küfüven ehad, deriz bundan sonrası düğün bayram inşaallah o yüreğe ne gam, ne keder, değilmi ki ALLAH BİRDİR, VARDIR VE HAY'DIR ...........

    YanıtlaSil
  8. Bır ev hanımının kaleminden sıır ;) ellerınıze sağlık okurken günlük kosustumam ıcınde kendım geldı aklıma

    YanıtlaSil
  9. ELLERİNE SAĞLIK YİNE DOKUNMUŞSUN YÜREKLERİN TELİNE:)SAĞOL CANIM BANA BİR ARA UĞRA GÖNLÜNDEKİ YERİNİZ YAZILDI... SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  10. şahane....
    böyle ben yazmışım gibi hissettim o kdar yakın geldi...

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Değerli deeptone,
      Çok teşekkür ederim,
      Iyiyim, ama bu ara yazamadan sadece okuyorum :( :)
      Yani anlarsınız, benim için zor bir durum...
      Sağolun sorduğunuz için...
      Gerçekten mutlu oldum.
      Selametle.

      Sil
  12. İnşalla iç huzurunuza kavuşmuş, şu an çok çok mutlusunuzdur.
    Yokluğunuz belli oluyor..

    YanıtlaSil
  13. Sevgili benbir yazınızı okudum..Bende zaman zaman böyle çok hissetmişimdir..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.