25 Mart 2014

Bak-ı-yorum


Bu sabah kafamı balkondan dışarı çıkarıp baktığımda, havanın oldukça ılındığını görüyorum.
Bahar hissediliyor...
Bu şehire yaz hep erken geliyor.

Ekmeği bıçakla keserken, bugün ne yiyeceklerini merak eden minikler bana bakıyor...
Odaya girince gözüm koltuğa takılıyor.
Koltuk boya olmuş...silinmesi gerekiyor...
Halıları dün bir gayretle yıkadım...
Zor oldu ama...ne yapalım, iş başa düştü...
Dünyanın telaşı, kiri, pası bitmiyor.
Ama Mart bitmek üzere, ajandama bakınca kendimi kötü hissediyorum.
Takvimin oldukça gerisindeyim...
Telefon çağrıyla dolu...ona bakmak bile istemiyorum...
Çocukların ödevine bakıyorum.
Yemek yapmak için malzemelere...
Çalan kapı sesine...
Komşumun kızına...
Yapmam gerekenler listesini ise bugün açamıyorum...
...
Sürekli bir şeylere bakıyoruz.
Ve bir şeylerde sürekli bize bakıyor.
Eşimiz, çocuğumuz, komşumuz, ailemiz...arkadaşlarımız, karşılaştıklarımız...vs...
Bütün bize bakanlar ve bizim baktıklarımız, fark ettiyseniz hep 'yaratılanlar'.
Bir de öyle bir madde ekleyelim ki buraya...düşünelim bunu da...
"""Allah bizi görüyor...
Allah bizi duyuyor...
Ve yaptıklarımızdan haberdar..."""
Bizi görenler içerisinde, hemde en hakiki haliyle Allah'ın da olduğunu
bilmek ve düşünmek gerek...
Sanıyorum bunu en çok da hissetmek gerek...
"Allah bizi hiç kimsenin görmediği, duymadığı, bilmediği hâlimizle her an görüyor........"

13 yorum:

  1. Benım güne başlangıcımın pozıtıf acıdan bakısını yazmışsın Rabbımın bızı sureklı gordugunu unutmasak hayat daha anlamlı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yusuf ve Yunus ' un annesi,
      Çok teşekkür ederim.
      Dua buyurun♥♡♥

      Sil
  2. Sevgili Benbir..telaşlı hararetli yürek..

    Unutulmaması gereken nur yüce kelam ilk ve son noktamız..

    Bir şey paylaşmama izin ver..

    -İncil'de şuna rastladım:

    ''Bir ölünün tabuta konulduğu saatten,kabrin kenarına getirildiği ana kadar Allahu teala azametiyle o ölüden kırk sualsorar.
    Birincisi:''Ey kulum!''Senelerce halkın gözüne güzel görünmeye çaıştın Bana ise bir saat bile hoş görünmeye çalışmadın''

    Halbuki Allahu Teala her gün her an senin kalbine nazar eder ve sen Onun nimetlerine gark olduğun halde başkaları için çırpınıyorsun..


    Rabbim gözlerimizi O'na kaldırsın..baktırsın dileği ve duasıyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aklımı Okuyorsun,
      Ne güzel bir dua bu...
      Muhabbetle♥♡♥

      Sil
  3. aaah ahhh hiç bir zaman da bitmez dünya telaşı,bazen ben de isyan etmek istiyorum ama kime :) rabbim can sağlığı versinde yaparım artık.Allah işlerinde kolaylık versin ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili, becerikli Şulem,
      Sağol canım,
      Seninde Inşallah♡♥♡

      Sil
  4. çok güzel bir paylaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Meri,
      Çok teşekkür ederim.
      Selam, dua ve Muhabbetle♥♡♥

      Sil
  5. Evet Allah bizi goruyor duyuyor ama biz O nu gormemek duymamak icin elimizden geleni yapiyoruz maalesef.butun kainat Onu haykirirken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili rana sultan,
      Ahhh malesef öyle:(
      Çok teşekkür ederim paylaştığın için.
      Dua edelim birbirimize♥♡♥

      Sil
  6. Esselamualeykum yine ben;),
    Allah i düşünmek ama her nefeste derler ya;hani bi refleks gibi her an hem düşünüp hem de hissedebilmek....hep deriz ya bize şah damarimizdan da daha yakin ama hep unuturuz...dahasi yazicilarimiz sağdan ve soldan bi bekçi misali...onlari da unuturuz....
    Allah hepimize huzurlu hayatin içinde bilinçli yaşayabildiğimiz bir iman nasip etsin inşallah.

    Ajandanizdan bahsediyorsunuz ya bence sevinin çok şükür ki kitap okumayi başarabiliyorsunuz, ben ki univ.deyken sınav yerine sabaha kadar elimdeki kitabi okur bitirir kalan zamanda da ders calisip sinava giderdim, otobuslerde bi köşede ayakta dururken kitap okurdum, cocuklardan ve bahsettiginiz hayat telaşesinden gunde iki uc sayfa okudugumda nefes alirken sanki daha bi güzel aliyorum)) Su anlattiginiz kitaplara da ağzimin suyu akti desem isabetli olur...;)
    Bu arada Suriyeli canlar icin birseyler yapabilirseniz bizi de haberdar edin olur mu?
    Şükran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şükran Hanımcığım,
      Paştığınız güzel hisler için çok ama çok teşekkür ediyorum.
      Suriyeli canlar için eşlerinden bir kaç beyefendiye iş bulabildik.
      Hanımlardan bir kardeşimizi ise bir derneğimizde Arapça dersine başlattık. Bakalım çalışmalar sürecek.
      Dua buyurun.
      Selam, dua ve Muhabbetle♥♡♡

      Sil
    2. Maşaallah, cok sevindim Allah razi olsun emegi gecen herkesten. Dualarimizda bulusalim insaallah.
      Allah a emanet.
      Sükran

      Sil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.