14 Mart 2014

Ne Güzelsin İstanbul


Çok sevdiğim bir gurup insan, önemli bir görev için bugün İstanbul'a gittiler.
Ben gidemedim...çok hüzünlendim...
Teknolojik imkanlar sayesinde şimdi bana resimler gönderiyorlar.
Gelemesende 'gör' diyorlar sanırım...
Diyemem ki...bazen sadece görmek yetmiyor.
İçinde olmam lazım...
Sağ olsunlar...ama havasını içime çekmem lazım.
Ah be İstanbul...ne güzelsin.
Seninle yaşarken çoğu insan anlayamıyor senin güzelliğini.
Zannediyorlar ki; toprağına zorla yapılmış yollar sana ait...
Veya insanlar çirkin binalarını, kamburlarını tek tek dikerken üzerine...
Umursamadan bunun neye mâl olacağını...yapıyorlar yapacaklarını.
Ama açıkçası bütün bunlar, senin bendeki yerini zerre değiştirmiyor.
Bu düşüncesiz, bencil insanoğlu ne kadar acıtsa da canını, sen o kadar güzelsin ki...
Sevdiğim insanlar bile senin içinde...
Dirileriyle...ölüleriyle...
Ne güzelsin İstanbul...


5 yorum:

  1. Hakikati öyle ki bazen sadece görmek yetmiyor, hem içinde olmak hem de hissetmek lazım.
    inşallah en hayırlı zamanda gidersinizz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısınız Değerli Yasemin,
    Teşekkür ediyorum. Inşallah diyelim birde:)
    Selam ve dua ile♥♡♥

    YanıtlaSil
  3. Istanbulun adı bile güzel, defalarca tekrarlamak istiyorum bu kelimeyi;)Kıymetini bilemeyenler utansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli coskunsel,
      teşekkür ederim.
      Sevgilerimle♥♡♥

      Sil
  4. Estağfurullah,
    Çok teşekkür ederim değerli deeptone:)
    Ben de bir zamanlar sizden şöyle bahsetmiştim...
    burada

    YanıtlaSil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.