14 Temmuz 2014

Ramazan Ramazan


Aylardır yazamıyorum.
Ne zaman yazmak istesem beni kahreden bir sebep hâsıl oluyor...
Kahrolurken güzel yazılır, bilirim...
Ama buraya değil...
.......

Aylardan Ramazan.
İçimde tarifsiz acı...
Oysa ben nasılda mutlu olacaktım...
Bu Ramazan daha başlamadan ne güzel planlar yapmıştım, ajandama gün gün yazmıştım...

Mutlu iftar sofraları kuracak, sevdiklerimle güzel saatler geçirecektim.
Sonra semaver çayı demleyecek, uzun gece muhabbetlerinde latîf konulardan söz edecektim...

Her gün farklı bir camiye gidecek, çocuklara Ramazan'ı sevdirme aktiviteleri edinecektim...
Bazı geceler, çok yorulunca belki...kendimi iyi bir Müslüman gibi bile hissedebilecektim...

Dualarımı kendim ve sevdiklerim için edecektim.
Dua listem ve isteyeceklerim de bir hayli fazlaydı...
Bu Ramazan daha başlamadan... öyle ümitvardım işte...
.....
Sofralarımı kuruyorum yine...boğazım düğüm düğüm.
Sohbet mi?
Edemiyorum...
Gülemiyorum...
Çayı semaverde değil, çaydanlıkta yapıyorum...
Geceler bana Ramazan huzurunda değil...
Tatlı sohbetler yerine;
bir kere daha Gazze acısını yudumluyorum...
Bu benim hayatımın kaçıncı huzursuz Ramazan'ı...artık sayamıyorum.......
.....
Ramazan, seni çok seviyorum...
Ama ne hikmetse,
artık sen gelmeden önce...
bir de korkuyorum...


5 yorum:

  1. Bu acıyı yaşayabilmemiz büyük bir lütuf gerçekten.Allah'ın rahmet sıfatından küçük bir pay almış olduğumuz için , elhamdülillah.Çünkü hiçbirşey hissetmiyor da olabilirdik...Lakin biz sohbet edicez ,kardeşlerimizle hasbihal edicez, onlara güzel sofralar kurucaz, yani dik durup her daim eşe dosta dua edicez ki davamız yücelsin kardeşim..Aynı hisleri yaşıyorum inan ama önce kendi kapımızın önü..Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  2. Siyonistler bence bunu bilerek yapıyorlar, şeytanla işbirliği yaparak ramazanımızı hepimize dar ediyorlar! Ama yanlış yapıyorlar zalimin zulmüne binlerce ahh var. Ve hala birlik olmayı, bir olmayı becerememiş olmanın verdiği derin üzüntü... Yarama dokundun...

    YanıtlaSil
  3. haklısın ama hayat işte.

    sana bi ödül verdim kiii amaa :)

    YanıtlaSil
  4. Azgın kudurmuş köpekler ramazan da azıyor:( ama biliyorum ki bu kudurmuşlar için cehennem ramazan da daha bir alevleniyor..

    YanıtlaSil
  5. .Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum ve takibe aldım :) bu etkinlik sayesinde birçok güzel blogtan haberdar oluyoruz :) Benim bloğuma da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.