19 Ocak 2017

Aç kapıyı bezirganbaşı



Kapıyı kapatıp çıkalı ne çok olmuş.
Uzun zaman geçti. Dilim de elim de varamadı, yazamadım.
Yıllardır susuyorum, sadece okuyorum.
Görüyorum ki her insan bir âlem.
İyisiyle-kötüsüyle, hatası ve sevabıyla dünyaya bir iz düşmek istiyoruz.
Eskiden sadece ailemiz, çevremiz, arkadaşlarımız, komşu teyzemiz veya ulaşabildiğimiz kim varsa o noktaya kadar bunu başarabilirdik. 
Sonra dünya birden bire hızlandı. 
 Komşuların, arkadaşların, akrabaların ve bu rollere uygun durumda olan bizlerin "vakit yok" diye bir imtihanı başladı. 
Oysa anlatacak ne çok şey vardı...
Hiç olmayacak anda bizi dinleyecek kişiler birer birer ellerimizden kaydı gitti. 
Derken eş zamanlı
internet icat oldu. 
Bununla beraber bloglar, kişisel sayfalar ne zamandır içimizde biriken duygularla, paylaşımlarla doldu. Hepimizin bir fikri vardı ve yorulmadan, usanmadan bunu anlatmaya çalıştık. Kimimiz günlük gibi kullandık, kimimiz bir şeyler öğretmeye çalıştık. Kimimizse kimseye anlatmadığı belki de anlatamayacağı şeyleri paylaştık. Yazdıkça yazdık.
Ve sonra...sosyal medya sürüldü piyasaya. Onu kullanmak daha kolay daha hızlı ve istediğimiz kesime hitabı netti.
Bir çoğumuz bulaştık.
Yine anlattık, paylaştık, ettik eyledik...
Sonra yoruldum ben.
İlk defa yazmaktan yoruldum...
Hayattan, yaşadıklarımızdan, anladıklarımdan, anlayamadıklarımdan...
Sanıyorum bazen birçoğumuza böyle olur.
Bu arada bolca sustum. Durdum. Yavaşladım... Fikir üretmeden, içim patlayacak gibi olsa da patlamadan öylece durdum. 
Ve uzun süredir sadece buraya dönmek istiyorum...
Sayı oyunlarını sevmiyorum.
Hesap kitap işlerini ise hiç beceremiyorum.
İki-üç kişide olsa bu satırları okuyan bir şeyler paylaşmak istiyorum.
İçimi dökmek için değil, anlatmak istediğim  önemli şeyler olduğu için de değil!
Herkes her şeyi biliyor zaten.
En cahili, en bilgisizi benim belki...
Sadece dönmek için...
Sadece dönmek...

4 yorum:

  1. Gel kucağım açık yüreğim açık yerin hep temiz hep müsait gel hoş gel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, insAllah geliyorum.
      Allah senden her daim razı olsun.
      Selam, dua ve muhabbetle♡

      Sil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.