Benbir kimim?

 

       Merhaba,
  Bu blogu oluşturma sebeplerimden biri gerçekten insanlara faydalı olmak. Öyle şeyler vardır ki, hemen herkes bilir, ama bazıları yeni duyar. Benim yazdıklarımı lütfen böyle kabul edin. Belki çok kişinin bildiği, vâkıf olduğu, ama bazılarımızın ilk defa duyduğu konularda fikir vermek istiyorum.
  Ben yıllarca büyük bir guruba pazarlama-satış konularında lider konumunda eğitimler verdim. Sonra tamamen kişisel kararımdan dolayı (belki bunu birgün paylaşırım) bu işi bıraktım. Bu güne kadar bir çok insana acîzâne girişimleri ile ilgili yardımcı olmaya çalıştım.
  Anlatabileceğim çok sayıda başarı, daha fazla sayıda başarısızlık hikayesi biriktirdim...
Bildiklerimi insanlarla hep paylaştım.
Bunu kendime ilke edindim.
Ama anladığım ve gördüğüm kadarıyla insansak konuşmaya ve desteğe her zaman ihtiyacımız var.
  Destek istediğiniz konular olursa yazmanızdan ve sormanızdan mutluluk duyarım.
Hangi konularla ilgili derseniz;
-satış-pazarlama
-gurup kurma
-gurup toplantıları
-isim listesi oluşturma ve takip
-ilk görüşmeler
-ürün tanıtımı ve eğitimi.........
-dükkan açma
-ticarette karşılaştığınız kişisel sorunlar
-personel ilişkileri
vs....

..................................................
gibi bir çok konuda size yardım edebileceğimi düşünüyorum.
Tabiki siz de bunu talep ederseniz.
.....................................................
Not: Bu blog kesinlikle kişisel bir blogdur. Herhangibir firmanın yada çalışma gurubunun reklamı için burada değilim.
Zaten şu anda böyle bir bağlantımda yok. Bunuda bilmenizi istedim. Amacım gerçekten yardımcı olup, eğer başarabilirsem duanızı almak.

Hoşçakalın.





Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Değerli ablacığım sana uzun bir e-mail gönderdim. Papatyasef.com'da. mesajınıda sanırım yanlışlıkla sildim:(
    çok üzgünüm...

    YanıtlaSil
  3. Allah muvaffak etsin :) Ve benimle de iletişime geçer misiniz :) Merak ettim bi'çok şeyi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hayal Meyal...
      Sana blogunda dönerim inş.

      Sil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?