Plana Hazırlanmak

 

  Merhaba,
 Hepinize selam ederim.
Yılın sonuna yaklaşıyoruz. Bazen "gerçekten 2012 bitiyor mu?" diyorum. O kadar çabuk geçtiki bu yıl. Ne baharından bir şey anladım, nede yazından. Bitiyor işte. Bu sene benim ve ailem için önemli bir yıldı oysa. Hayatımızda birçok değişiklik kararı verdik ve bir kısmını uygulayabildik bu yıl.


   Kendimize ait bizi ileriye götüren planlarımız olmalı. Olmazsa her sene aynı yerde sayarız. Birde bakarız 3 yıl geçmiş, aynı şeyleri konuşuyoruz. İnanan insanların iki gününün bile eşit olması zararken, değil seneleri(...)eşit olsun.
  Benimde günlerim malesef eşit eşit giderken, bari bazı ayları, haftaları eşitlikten kurtarayım diye bazı planlar yapmıştım. Evet uygulamakta pek de başarılı olduğum söylenemez. Hayat çok hızlı akıp gidiyor ve biz bir türlü yetişemiyoruz.
  Önümüzdeki senenin planlarını şimdiden masaya koymalıyız. Ancak sıraya sokabiliriz. Zamanımız azalıyor.
 
  Benimle beraber "benbir" yolculuğuna devam ederseniz plan yapmak üzerinde çalışacağız inşallah...
   Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?