Ellerin ellerimde...




  Merhaba,
Bir gece daha başlıyor,
bir dosttan haber beklerken, bir başka dostun haberi geliyor...

Alışamadığım yalnızlık bir kayboluyor, bir var oluyor.
Siz yalnız olmadığını düşünenler, belki siz de
yalnızsınız...sadece tutacak eller olmaması değil, varsa o elleri tutmamak sizin yalnızlığınız...
uyumak üzere olan, elini tutmanız gereken birileri varsa tutun ellerini...
içinizdeki sevgiyi akıtın bedenine.
dolsun taşsın sevgi aksın, damlasın ,her yer sevgiye bulansın.
Ey anneler, eşler, evlatlar...kim varsa yanınızda bu uzuuun kış geceleri ne olur tutun ellerini...bakın gözlerine,
doya doya bakın.
Bilin ki herkes yalnız bu dünya denilen garip ülkede...yalnız olmamak bir tek yüreklerde, sevgide...
çocuklar biraz üzdü bugün beni.
uyudular şimdi...bakıyorum da dünyada bundan daha masum bir duruş olabilir mi?...
ah şu akşam hesaplaşmaları ahh..neden diyorum kendime, neden bütün gün, o tantananın içindeyken, şu anda avucumda avucu olan bu meleğin yaptıkları işte tam şu anki gibi önemsiz gelmiyor bana?
neden?
sevdiklerimizi kolay yaralıyoruz,
ne yaparlarsa yapsınlar...ellerini tutup, gözlerine baksak şöyle, belki düzelecek tüm kötü zannettiklerimiz...
canım evlatlarım..............

Yorumlar

  1. Bazen öyle bir an geliyor ki yalnız kalmak istiyorsunuz,bazen kalabalık istiyor ama bulamıyorsunuz,Bazen kalabalıkta bile çok yalnız olduğunuzu hissediyorsunuz,her seferinde hep şunu hissettim,yalnız O var yoğun olarak hissetmek,sığınmak O gücü algılamak,O'nda yok olmak her şeyi unutup huzur bulmak.Anlata bildim mi bilmiyorum ama o anlarım çok ama çok farklı,o anı yaşamak...Gerçek,saf,berrak,karşılık beklemeksizin,güvenilir bir sevgi nerede...
    Bir mahzuru yoksa kaç çocuğunuz ve yaşınızı ve nereli olduğunuzu öğrenebilir miyim biraz ileri gitmiş olabilirim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESTAĞFİRULLAH,
      Ben acizane bir kişi olarak, tam aksine bu ilginizden ziyadesi ile mutlu olurum:)
      33 yaşındayım.
      erzurumluyum ama antalyada ikamet ediyorum. eşim manisalıdır, aslen balıkesirli:)
      3 çocuğum var; 7-5-3 yaşlarında, ilk 2 si kız;züleyha ve ayşenur, 3 numaram erkek; ömer faruk:)
      sevgiler benden...

      Sil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?