Girişim rehberi: iş fikrini uygulama



Merhaba,
İş fikirlerimizi uygulamak bazen gerçekten çok zor gelir...
Çevremizin ne düşüneceğinden tutun, nasıl bir yol izlememiz gerektiğine, fikrimizin ne kadar tutacağına, istediğimiz noktalara gelip gelemeyeceğimize varıncaya kadar çok uzun ve yorucu bir serüvene adım atarız.
Aslında yapmamız gereken planımız dahilinde adım adım ilerlemektir.
Bazen "0" düşünce ile...sadece adım atmak gerekir.
Bizlerin en büyük sıkıntısı gereksiz ayrıntılarla aşırı boğuşmaktır.
Eğer siz yaptığınız plana güveniyorsanız bırakın birileri konuşsun...
Birileri sizi eleştirsin.
Birileri başaramayacağınızı söylesin.
Bütün başarılı insanların hayatı bu tür hikayelerle doludur:)
Siz hayatın gerçeklerini göz ardı etmeden,
iş fikrinizi (daha önce defalarca yazdığım şekilde) bir proje halinde kafanızda " -" si,
"+" sı ile değerlendirebiliyor ve sonuç olarak "+ "lar fazla çıkıyorsa, kendinize de inanıyorsanız, başlayın bir yerden.
Unutmayın erken kalkan yol alır.
Adım attığınız her gün bir adım bile atmış olsanız hedef yakınlaşacak.
Sizi yoldan saptıran etkenler çıkacak mutlaka.
O yüzden yolunuzda olup olmadığınızın kontrolü için, lütfen yavaş ve emin adımlar atın...
Acele işe şeytan karışır prensibi geçerlidir:)

Allah hepimizin yâr ve yardımcısı olsun.
Hoşçakalın.

not: affınıza sığınarak bir müddet yorum bölümünü kaldırma kararı aldım.
Sebep sadece "vakitsizlik"...
Hakkınızı helal ediniz. Sizlerin o güzel sözlerine karşılık verememek üzüyor beni...


Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?