Bazılarımızı ilgilendiren bir yarışma




  Merhaba,
bir kaç gün önce bir haber gördüm.
Paylaşmak istedim,

İstanbul'da yaşamıyorum.
Türkiye'de İstanbul aşıkları yarışması yapılsa, ben de o yarışmaya girebilsem emin olun derece yapardım...bilmem anlatabildim mi?
O derece sevdiğim bir yer olan bu şehirle ilgili haberleri de yakından takip etmekteyim...
Haaaaa sanmayın hava durumu, yol durumu ilgimi çeker...onlarla ilgilenmiyorum.
Bunlarla ilgilenmek oranın sefasını sürenlere kalıyor, cefasını da çekmek de lazım babından:)
Efendim işte bilenler biliyordur da,
hani bilmeyenler vardır, benden duyurması;
 Ümraniye belediyesi bir yarışma düzenliyor.
Çok dikkat çekici ödülleri var:)

  

   Vardır içimizde yetenekliler, bak korkmayın sakın, katılın.
 Şiir dalında da var bir yarışma, ayrıntılara linkten bakarsınız.
Zaman uzun, daha vakit çok.
Türk usulü yapıp son günlere kalmazsak biraz da gayretle...ben blogculardan birinin bu yarışmayı kazanmasını isterim.
Hadi bismillah.
Umarım en son duyan ben değilimdir:)
Bu arada İstanbul'da yaşayanlara arada takılma hakkımı saklı tutuyorum.
Bu benim en doğal hakkım.
Aaaa aşkımın üstünde oturuyorsunuz,
o kadar da laf duyun canım...bir şey olmaz:)

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Resim yapmayı çok isterdim ama hiç vakit bulamıyorum ki :( Kızımın okula başlaması beni çok uğraştırıyor. Bloga tarif eklerken bile zorlanıyorum..Duyurun için teşekkürler canım..Biraz araştırayım yine de..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarından biri bu sene okula başlayan bir anne olarak sizi gayet iyi anlıyorum:(
      Ama eğer yeteneğiniz varsa bence deneyin, ben böyle katılımların bizlere başka ufuklar açtığını düşünüyorum.
      rica ederim:)

      Sil
  2. güzel etkinlikmiş.
    bunu öykücü resimcilere duyurmalı evet.
    hımmmm ben de hep istanbul öyküleri yazıyorum ki.
    ama haklısınız yaşamayanlar içinde daha çok sever.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?