24 Aralık 2012

Bir "Dıy" da benbirden...





Merhaba,
bugün katre-i sevgi arkadaşımın "dıy" ile ilgili yazdıklarını okuyunca bol bol gülümsedim.
Çünkü okumuş olduğum her şeyi
duygularıyla beraber yaşamıştım.
Tabii bendeniz çok bilmiş benbir,
öyle duyar duymaz hemen bilmiyor gibi görünme adetimiz olmadığından, çaktırmadan uzuuuunca bir süre "dıy"ı kâle almamıştım.
Gel zaman git zaman, bu "dıy"ın annemin en çok yaptığı şey olduğunu öğrenince, bu emektar "dıy"a hem acıdım, hemde kendisinin yeni versiyonu ile tanıştım.
Evet demek ki "dıy" bizim ailenin en çok yaptığı, uyguladığı şeylerden biriymiş, hatta ta kendisiymiş dedim.
Hürmet ettim geçmiş günlere binâen...ellerinden öptüm.
Eeee ne yapalım, yeni nesilleriz biz, "eskileri değerlendirme" gibi bir kelimeyi yazmak zor artık...
"Dıy"ı çok uygulayan biriyimdir bu arada. Belirtmeden geçemem.
İçim içimi kemirir...
Bugün de benden bir "dıy" size...
(Türkçenin doğru kullanılmasına dikkat etmek isterken, bir gün bu kadar "dıy"lı bir yazı yazacağım inanın aklıma gelmezdi:( demek ki blog insana neler yaptırıyor:)
......................
Bunu daha önce uygulayan biri olduysa vallahi billahi bilemiyorum.

Sakııın bana şurada vardı, bilmem ne:) mesajları göndermeyin, bir daha sizinle "dıy" falan paylaşmam haaaa...ona göre:)
Ben buldumda demiyorum, şimdi yanlış anlaşılmasın, ama insansak birinin düşünebileceği bir şeyi başka biri de düşünebilir pekala...yani 7 milyar insan yaşıyoruz şu yeryüzünde...
herşeye emek hırsızlığı demek bence garip:(
ben böyle düşünüyorum.
Neyse ben buldum ya da bulmadım, en son görmüş de olabilirim, önemli olan burası değil...fayda sağlamak. Anlatamadım içimden geçenleri...
(Bu konuyu ayrıca yazmaya karar verdim:()
Anlaştıysak devamını okuyunuz.
Yok ise lütfen sayfayı çarpıdan (x)
kapatınız.
Şimdiiii,
anlaştıklarımızla devam edelim;
gördüğünüz benim yırtık eteğim olur.

Neresi yırtık derseniz, o kadar da değil canııım yedi kat yabancıya duyurmuşuz buradan eski terzilerden olduğumuzu, şimdi hiç terzi kendi söküğünü dikemez atasözümüzü test etmeye falan gerek yok, ben yıllarca ettim zaten...%1000 doğrudur.

Atalarımın hakkını yiyemem...el-hakk doğru.
Ama diktik bir ara işte...tamam; o zaman devam.

O gördüğünüz diğer resim de benim henüz yeni aldığım, zaten artık (kırık sepet ) koleksiyon yaptığım sepetlerden...
Şimdi diyeceksiniz "ucuzunu alma, kalitelisi hemen kırılmıyor diye..."
bu sözünüzden dolayı şimdiden teşekkür ederek ekliyorum;
" durum bildiğiniz gibi değil...:)"
Sizi daha fazla korkutmadan devam edeyim. Benim evde normal bir ev canım. İçinizden biriyim rahat olun.
Yalnızca çok hareketli meleklerim var, evin içinde öyle uçup duruyorlar işte:):):)
.........ayyyy konuya gelemedim yine!)


Eteğimizin alt kısmını lastikle bağlıyoruz...
Sonra sepete giydiriyoruz.

Üzerine istediğiniz gibi kurdele vs.
geçirebilirsiniz.
Oyuncak sepeti, çorap sepeti olarak kullanılabilir...

Benden de bu kadar.
Tabii şimdilik.
Kurallara uyanlara "dıy"lar devam edebilir.
Şu anda bir fikrim yok.
Bakalım, tepkileri görmem lazım:)
Ama küçük bir not;
denizde kuuuum, bende "dıy".
Hoşçakalın.

17 yorum:

  1. :)Benbirim harikasın yaa..Kocaman bir MAŞAALLAH diyeyim sana nereden buluyosun bu kadar enerjiyi..
    DIY'ında ayrı bir güzel devamını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah canım...bizde enerji falan kalmadı, sen benim eski enerjimi görseydin...:)
      canım Saka bir yana; teşekkür ederim.

      Sil
  2. :)
    güzel fikirr:)
    kumaş daha cicilibicili bişi olsa çok çok hoş olur ellerine sağlık fikir içinde tşkler;)


    Bu arada bloğuma yazmışsın yayınlarınızı göremiyorum gibi bişi
    başka arkdşlarımada denettirdim..
    Sorunu şu şekilde aştım
    izleyici listemden çıkıp tekrar izleyicim olduğunuzda sorun kalkıyo ortadan..

    Ben blogspot.com
    olan alan adımı cicileydi.com yaptığım için bu olmuş..
    blogspot.com iken olan izleyicilerim yeni yayınlarımı göremiyor..
    izleyici listenizden çıkartıp tekrar izleyicim olursanız sorun çöüzlücektir..
    Tşkler uyardığın için.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldin cicileydi:)
      cicili bicili kumaşlar sende artık,
      o makinelerle beraber bakalım türkiye'de cicili bir kumaş bırakacak mısın, merak ediyorum:)
      soruna gelince;
      rica ederim,
      sevindim.
      ben teşekkür ederim canım.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hocam estağfirullah, biz kiiim, pratik zekalılık kiim?
      pratikliğimiz vardır ayıptır söylemesi, ama öyle zekada falan değil...
      Soğan doğrarken mesela, kimse benimle yarışamaz:)
      ağlamada değil haaa, doğramada.

      Sil
  4. Ellerine aklına sağlık, güle güle kullan.
    DIY mıy bilemiyeceğim, bizim annelerimiz vaktiyle ihtiyaçtan yapmışlar, adı yuvayı dişi kuş yapar olmuş. Şimdikiler çoğunlukla dekoratif şeyler yapmışlar adı DIY olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, ama çok işimize yarıyor değil mi:)?
      teşekkür ederim katkınıza.
      selamlar.

      Sil
  5. :)) Sevdem gerçekten MaşaAllah çok tatlısın balımm.
    Hep böyle kal e mi?
    Çok seviyorum ben seni Allah için.
    Bayıldım fikrine canımın içi bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Gizemim,
      canım yırtık eteğin çok heralde:)
      ama unutma birde kırık sepet lazım canım.
      Canım estağfirullah bi tanem.
      Ben de seni çok seviyorum.
      dua ile.

      Sil
  6. İmmmm guzelll diy. kirik sepeteim ve yirtik etegim aklima geldi bir an

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim huzur moda,
      inşallah işe yarar:)
      selam ve dualar.

      Sil
  7. Biirr DIY'ım bilemmm yok anlıyor musunnnn :)
    Ne kadar kabiliyetsizim beni bilen bilir, hiç anama çekmemişim bu konuda :)
    Hani 40 yıl düşünsem aklıma gelmez derler ya benim ki de o hesap işte hiç yaratıcı şeyler aklıma gelmez.
    Ama sepet fikri 10 numara 5 yıldız.. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Vardır sizinde bir sürü "dıy"ınız, vardır...
      sizin gibi güzel şeyler yapan birinin kesinlikle aklına çok orjinal fikirler gelir...
      ben eminim.
      selam ve dua ile...

      Sil
  8. Şu "dıy"lar benim de çok sevdiğim bişi.. bir çok şeyi biriktirdiğim için hakir görülürüm :(o ayrı konu..
    Gün artık"dıy" günüdür.:)Bir çok "dıy" ları gün yüzüne çıkarmak lazım değil mi?
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısınız, israf etmeden herşeyi değerlendirmek lazım...
      teşekkür ederim.

      Sil
  9. ha haa ilahi çok da komik anlatmışsınız.
    :)
    elinize sağlık evet siz bir dıy'cıymışsınız da bilmiyor muşsunuz.
    kıkır kıkır güldüm valla.
    :)

    YanıtlaSil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.