Çekmecedeki mandalina





  Resmini görmüş olduğunuz dolabı maalesef  ben de görmüş bulunuyorum:(

  Dolap nasıl bir dolapmış, tasarımı nasılmış, böyle ayrıntılarıyla falan uğraşmıyorum.
Zaten şu anda onunla uğraşacak durumda da değilim.
  Ama şu dolabın düzenine bir bakar mısınız? Bir gün benim de böyle bir dolabım olur mu acaba?
  Tabii içinizden bazı düzenli hanımlar, ne var ki onda? diye şaşkın şaşkın bakınabilirsiniz.
Şimdi yanlış anlaşılmasın, bizde düzensiz değiliz icabında.
 Ama bu kadar da düzeni sağlayamıyoruz herhalde...ki böyle şeyleri görünce ekrana yapışıp kalıyorum ve moralim bozuluyor:)
Hemen her temizlikte düzenlediğim dolaplarımın kendine ait olmayan eşyalarla dolma süresi 1 hafta.
Haftada bir çekmece temizliğinden çıkan nadide parçalarla şehir çöplüğüne acayip bir katkı sağlıyoruz:)
  Zaten görünen diğer yerlerden bahsedersem evime akut vs. baskına gelebilir, o yüzden susmayı
tercih ediyorum:)
  Ama şunu anlatmam lazım;
dün akşam fotoğraf makinemin kablosunu bulmak için karanlıkta elimle bilgisayar masasının çekmecesini karıştırıyordum.
Alışkınım gerçi ama, elime soğuk bir şey dokundu. Korkmadan(!)
ışığı bir açtım, mandalina, kabuğu soyulmuş, itina ile çekmeceye konulmuş...
  İşte böyle düzenli olunca ister istemez bu düzensiz dolaplara teessüf ederek bakıyorsunuz:)
  Siz benim gibi bakmıyorsunuzdur eminim:(
Eminim eminim bir tek benim bu alemde bu duygularla içi içini kemiren.
Teselliye gerek yok.
Beni sakın teselli etmeyin, sakın:)
Bak yalvarıyorum, teselliye ihtiyacım yok diyorum:)
Ben sadece öyle içimden geçti yazdım...
Sizi düzenli dolaplarınızla başbaşa bırakayım, ben onlarla hiç başbaşa kalamadım...
Bari siz mutlu olun:)
Hoşçakalın.


Yorumlar

  1. Resim çok etkileyici ve kışkırtıcı..kanmayacaksın!
    Ben de inanılmaz şeyler keşfediyorum..bazıları anlatılır gülünür bazıları ise asla ağıza alınamaz..
    İnsan yavrusu yetiştiriyoruz ..olacak olsun da böyle..hem,biz her an kameraya poz verecekmişcesine yaşayamayız..biz başka kameraların karşısında yapılan kayıtlara göre poz,doz ve çeki düzen vermeyi düşünelim..hem mandalina çok iyidir..vitamin deposudur :)
    yediklerine sevin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel ve özel açıklamanın üstüne bir şey söyleyemem...
      sağolasın canım benim,
      içime su serptin.
      hemde en soğuğundan:)

      Sil
  2. Yayınlarını her okuduğumda yüzüm gülüyor,artık benim için ne yazdığın pek de önemli değil,yazmış olman önemli.Her zaman yaz olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Rabiacığım, çok ama çok teşekkür ederim.
      Aynı zamanda bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilemedim.
      Ben bu ara çok ıvır-zıvır gittim anlaşılan(durumdan vazife çıkarıyorum)
      Tamam hocam, sizin için önemli olabilecek yazılar da yazacağım.
      (Şimdi yazacağım söz sadece kendim için)
      kadın milleti yaaa ne yapsan yaranamazsın:) beğendim dersin, niye der, beğenmedim dersin, niye der.
      gülüyorum dersin, niye der.ağlıyorum dersin, niye der...
      Şimdi bunca sözden sonra değerli ve çok sevgili Rabiacığım,
      bu duygular içerisinde bütün bir gece seni düşündürecek bir yazıyı yazmanın hayalini kuracağım...
      sanma ki abartıyorum, inan abartmıyorum.
      inanmazsan gel de bak!

      Sil
  3. Benim evim genellikle temizdir ama zaman zaman çok dağınık olabiliyor. Dağınıklık ise temizliği göstermiyor. Üniversteye hazırlanırken annem benim dikkatim dağılmasın diye evi süpürmez, yanımda otururdu. Kırk yılda bir bir yere gidecek olsa, annem köşeyi döner dönmez evi değilse bile 2 katlı ama küçük evimizin alt katındaki oturma odasını, mutfağı, girişi siler süpürür, mümkünse tuvalet ve lavaboyu da şöyle bir elden geçirir, zevkin doruklarındayken de ders başına otururdum:)) Şimdi de evimi hem kendim temizliyorum hem de hakikaten bu temizliğin mutluluğunu yaşamaktan haz alıyorum. Ama dağınığım. Bana çekmece dolap demeyin. Teyzemle annem ise, dolaplar kitap gibi düzgün olsun başka bir şeye bakmıyorlar. Bir bayram öncesi, temizliğimizi kendimiz yapalım dedik. Önce annemin evi temizledik. El birliğiyle hem çabucak hem de mis gibi yaptık. Sonra teyzemin oldukça büyük dubleks evini. Yorulduk ama değdi. O yorgunlukla eve gelip dolap çekmece düzelttim, örtülerini yıkadım, ütüledim, eşyalarını yerleştirdim. Ertesi gün bana geldiler ve "senin evin zaten temizmiş, neyini temizleyeceğiz" dediler. Allah razı olsun, annemle teyzeme mahcup olmamak için çabaladım ve sayelerinde dolaplarım hizaya girdi. Ama bayram sonunda ben yine becermiştim dağıtmayı:( Bir de bazan kapıcının hanımı temizliğe gelirdi, oğlum küçükken. Ben banyomu tuvaletimi kimseye temizletmem, halıları kendim süpürürüm. Kadın sadece cam ve yer siler. Bana gelen kadınlar yaşar valla:) Bir seferinde, kadının geleceği belli olunca, bir kaç gün eve el atmamıştım. Hele yatağın altını o hafta silmemiştim. Artık kadını nasıl alıştırmışsam, yatak altına gelince "biyol evin pek batkınmış" (bu sefer evin pek batıkmış) dedi. Ben de ona "zaten ben de seni çay içmeye değil temizliğe çağırdım, ev temiz olsa senin burda ne işin var" dedim. Evet ayıp ettim ama, temiz eve geldiğinde hiç de " evin biyol pek akça pakçaymış" demediydi o da:)) Demem o ki, hakikaten dolaplar derli toplu olmayınca temizlik de belli olmuyor. Şimdi yılbaşını atlattıktan sonra izin alıp çekmece dolap işine girişmeyi ümit ediyorum. Bloğuna yeni geldim. Gidip bi dolaşayım, bakalım birbirimizi izleyecek kadar ortak noktamız var mı:)) Sevgiler, selamlar gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli nurtenbeğendi,
      ben sizin yorumunuzu, üslubunuzu o kadar beğendimki, siz beni izlemeseniz de ben sizi izleyeceğim, haberiniz olsun:)
      sevgilerimle...

      Sil
  4. Çok tatlısın:)Ben de sen gibi düşünüyorum, bizim ev de sürprizlerle doludur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bugün duyduğum en güzel söz:♡
      Diğer konuya gelince,eh neyseki koca türkiye'de beni anlayan bir kişi buldum:) sanırım:):):)
      selam ve dua ile...

      Sil
  5. ay kendinize gelin arfkadaslar, boyle bir dolap sadece,evlerinde yasamiyanlarin olabilir.yani yasamiyan insanlarin... oyle insan varmidir? elbette yoktur ! varsada mutsuzdur! emin olun...dergilerde, vitrinlerde kataloglardaki goruntulere lutfen aldanmiyalim !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Eda,
      bana en büyük teselliyi siz verdiniz teşekkür ederim.
      Ayrıca söylediklerinizde haklı olduğunuzu düşünüyorum.
      öyle katalog-vitrin düşkünlüğüm de yoktur, onuda izninizle belirtmek istiyorum:)
      selamlar.

      Sil
  6. Ben fotoğraf çekmek için bir kitaplığı bu hale getirebilirim. Ne var ki bunda? Kitaplıkta ne kadar fazlalık varsa sehpaya koyar, fotoğrafı çeker sonra da fazlalıkları yerine koyarım. :) Blogunu çok sevdim. Hoşgeldin aramıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Değerli Gülsüm Hanım,
      sizden bu sözleri duymak benim için bir şeref.
      Şükranlarımı sunarım.
      Ayrıca sizin halledemeyeceğiniz bir konu olduğunu zannetmiyorum:)
      saygılarımla.

      Sil
  7. Kapağı olmayan dolaba dolap demem arkadaş...Kapağı olacak ki şöyle tıka-basa doldurayım.Süs diyemi aldım ben onu ortalıkta ne var,ne yok dolduracaksın...kapağını kapattığın anda göz görmezse gönül katlanır.hesabından düzeltme kaygısı falan çekmeden...göz göze,diz dize oturacaksın...eşyalara hizmete mi geldik yahu bu dünyaya....öyle tozuydu,renk uyumuydu,düzeniydi....zaman israfı....ayrıcada alan israfı...baksana o dolap neler neler alır...mandalinaya gelince bulmuşsun ne güzel,...,ya bulmasaydın?...bardağın dolu tarafına bakacaksın:):):)tek derdin bu olsun canım benim esenlikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim Hobby Dünyası,
      Yanılmışım en büyük teselli sizden geldi:)
      şaka bir yana bende kapaksız dolapları pek hazetmem:)
      mandalinaya gelince, evet çok hayırlı bir mandalinaymış,
      sizler gibi değerli insanlarla içten sohbet etmemi sağladı.
      Bardağın en dolu kısmı burası:)
      teşekkür ederim.
      selamlar...

      Sil
  8. ha haaa onu fotoğraf için çekmişlerdir.
    bizi kandırmak için.
    inanmayın onlara.
    üzülmeyin hepimiz aynıyız ki.
    :)

    YanıtlaSil
  9. göz kararı anne sebze türlüsü gibi olmuş sanki değil mi hihihi.
    :)
    bizim arkadaşımız Allah ne verdiyse de hep kendi böyle formüllerle yemek yapıyor.
    hatta geçen gün bir karpuzlu pastasının ismini ben koymuştum iyi mi hihi.
    :)
    benbir ile başlayan simleriniz de pek hoş ama.
    benbir anne benbir girişimci.
    diliniz de ne sevimliymiş.
    görüşmek üzere.
    uğrarım ki arada.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?