Mesaj alındı, stop...



  Merhaba,
bugün gülerek başladım güne...
Sabah mesaj kutumda şu kıssa vardı;
" Hoca ile seyis:
Hoca vaaz vereceği yere gelmiş, gelmiş ama, ön sırada tek başına oturan seyisten başka kimsecikler yokmuş. Kara kara düşünen hoca sonunda seyise
 sormuş:
 "Buradaki tek kişi sensin. Sana göre konuşmalı mıyım, yoksa konuşmamalı mıyım?"

 Seyis cevap vermiş:
 "Ey hoca efendi, ben basit bir insanım, bu konulardan anlamam. Ama, ahırıma gelseydim ve bütün atların kaçıp sadece bir tanesinin kaldığını görseydim, yine de onu beslerdim."
 Bu sözlere hak veren hoca duaya başlamış, arkasından da vaazına. İki saatin üzerinde konuşmuş durmuş. Kendini pek bi mutlu hissetmiş, belli ki dinleyicisinin de vaazın çok iyi olduğunu onaylanmasını isteyerek sormuş:
 "Vaazımı nasıl buldun?" Seyis cevap vermiş:
 "Sana daha önce basit bir adam olduğumu söylemiştim. Gene de eğer ahıra gelip biri dışında tüm atların kaçtığını görseydim, onu beslerdim, ama elimdeki tüm yemi ona verip hayvanı çatlatmazdım."
:) :) :)
Mesaj alındı, stop,
yazıları kısa keseceğim stop...
anlaştık, stop...
tamam, stop.
kusura bakmayın, stop.
bu işlerde yeniyim stop...:)
ben bu kısa kesme işini beceremeyeceğim herhalde stop:)
Hoşçakalın stop!

Yorumlar

  1. harikasin :)
    bu haliyle hersey güzel. böylece devam ablam
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam benim...
      Estağfirullah, harika kim...ben kim...
      Muhabbetin en büyüğü benden.
      Çok mutlu oldum, teşekkür ederim.

      Sil
  2. İçi dolu olan her cümle değerlidir. Uzun yazın, kısa yazın içi dolu yazıyorsunuz sonuçta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, estağfirullah.
      ben mesajı aldım...

      Sil
  3. Yazmak ne olursa olsun güzeldir bence. Okumayı çok severim ve bu kıssayı keyifle okudum, çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Aslı,
      okumayı sevdiğinizi biliyorum,
      blogunuzda okumuştum:)
      ben de okumayı yazmaktan daha çok severim.
      ama yazmayı da en az okumak kadar severim.
      bilmem derdimi anlatabildim mi?:)
      teşekkür ederim.
      battaniyeniz çok güzel olmuş ayrıca...güzel günlerde kullanın.

      Sil
  4. Çok iyi anladım, ikisinide sevmek kadar güzeli yoktur :)
    Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?