Öylesine




öyle geç kalmışım ki her şeye,

tutulmuş tüm köşe başları,
tüm evlere oturulmuş...
yolumun üstündeki
tüm otobüsler dolmuş.
çok geç kalmışım çok...
yapmam gereken;
şimdi bu yollardan,
bu sokaklardan,
bu evlerin önünden
yalnızca geçmem gitmem
öyle geç kalmışım ki her şeye,
duracak yer bile kalmamış...
ve yine yapmam gereken
durmadan ilerlemem,
bir an olsun
geriye dönemeden...
öyle geç kalmışım işte her şeye
söylediğim sözler bile önceden söylenmiş
ben kim bilir kaçıncı milyarını tekrar
ederken...
görmem gereken yerler fethedilmiş,
ben görme hayalleriyle yanıp tutuşurken
yazmak istediğim her şey yazılmış
ben daha cümleleri kafamda kurgularken...
çekmem gereken fotoğraflar çekilmiş,
ben henüz hangi açıdan çekeceğimi düşünürken...
öyle geç kalmışım işte her şeye...
...............................................
bu gün hayat bana geç kalma duygusunu yaşattı...
yetememe,
istediği gibi olamama,
varmak istediği yere varamama...
duygusunu.
maddi ya da manevi...
nasıl anlarsınız bilemiyorum.
sizinde geç kaldığınızı düşündüğünüz olduysa
benbiri anlarsınız...
hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Merhabalar insan zaman zaman kapılıyor bu duyguya ama aslında hiç bir şey için geç değildir. Çünkü yapılan her neyse herkesin elinde farklı bir şekil alıyor.Her yapan işe kendi ruhunu katıyor.Hele ki bu sizin gibi dolu dolu duygulara sahip bir ruhsa emin olun sizin elinizde bambaşka bir hal alıverir.O nedenle bırakın başkalarını ilk sahibi sizmişsiniz gibi düşünün:))) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba pembe makara,
      estağfirullah güzel sözleriniz için.
      katkınız için teşekkür ederim
      sevgiler benden.

      Sil
  2. Hayırlı cumalar canım.
    Bazen insan bu duyguya kaptırabiliyor kendini ama belkide öylesi daha hayırlıdır nereden bilebiliriz ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,
      duygular insanlar için.
      gerçekten ne hayırlı bazen bilemiyor insan, çok doğru söyledikleriniz.
      selamlar...

      Sil
  3. yazınız beni çok derinden etkiledi duygularıma tercuman oldunuz bende hep geriden gidenlerdenim yorgun düşenlerden genç bir bedende ihtiyar bir ruhla ağır aksak yürüyenlerden...sizi çok iyi anlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Melike,
      anlaşılmak çok güzel...
      sevgilerimle

      Sil
  4. İyisin..daha da iyi olacaksın evelAllah..inanmıyorsan gel bak,gel gel.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgimmmm benimmm,
      şükür, çok şükür
      ne diyebilirim...
      inan bilemedim...

      Sil
  5. çölde bir adam yürüyormuş.Yururken de soylenıyormus.ALLAHIM ben ne kadar fakırım bedenımı orten bu yırtık paçavradan başka hıcbırseyım yok.Neden böyle ALLAHIM ? Banada bır kısmet yokmu dıye hayıflanıyormuş.O SIRADA bır kum fırtınası çıkmış.adamın uzerındekı ortuyu de ucuruvermıs. adam o anda secdeye kapanmış.yasadıgı ıcın sukretmıs.İnşALLAH bundan sonra hepımızın ve ozellıkle de sızın dikeklerınız kabul olur.Sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duanıza amiiin diyorum sevgili Fatma,
      ve ekliyorum şikayetim sadece kendimden...
      Rabbime hamd ile sadece şükrederim.
      Umarım içinde bulunduğum milyonlarca nimeti görmezden gelipte bu adamcağazın haline Rabbim beni hiç düşürmesin.
      ben kendimden, kendi halimden dert yanıyorum.
      böyle anlaşılsın inşallah.
      selam ve dua ile

      Sil
    2. Çok değerli Fatma Hanımcığım bana bir mesaj gönderdi;
      ama artık beni izleyenlerin alıştığı üzere yorum çocuklarımla bigisayar başında didişirken silindi:(
      Fatma hanım çok özür dilerim...
      mesajınızı hotmail hesabından çıkarttım;
      fatma hanım izninizle;
      "niyetim sizi asla kırmak değildi.ben söylemek istediğimi tam olarak ifade edemedim. amasiz kendinizi bize çok iyi anlatıyorsunuz.ben sizi görmedim,tanımıyorum,nerede yaşadığınızı bilmiyorum.ama size dua ediyorum.sizde bize dua ediyorsunuz. buda ALLAHIN bir lütfu.Her şey nasip,kısmet,imtihan.RABBİM bu imtihandan hepimizi basari ile cıkarsın.inanın ben ve eminim bir coğumuz bu durumdayız.herkes kendine gore basa cıkmaya calısıyor.benim polyanna ruhum olmasa ne yapardım bilmiyorum.guzel yazılarınızı takipteyim.ALLAHA emanet olun... "
      tekrar tekrar özür dilerim.

      Sil
    3. Şimdiii.
      Çok sevgili ve zarif Fatma Hanımcığım,
      ben acizane kolay kırılmam, siz ne olur böyle konulardan dolayı kırılmayı vs. benden yana defterden silin.
      Asıl ben sizi böyle açıklama yapmak durumunda bıraktığım için üzüldüm.
      Allah sizden Razı olsun, siz beni adam yerine koymuş, yazımı okumuş, birde düşüncenizi yazmışsınız ne demek kırılmak.Bilakis teşekkür ederim...
      Herkesin olurya hani zor günleri, sanırım onlardan birindeyim.
      Dualar karşılıklı.
      Nezaketiniz,anlayışınız ve hoş uslubunuz için ayrıca teşekkür ederim.
      ben sizi çok iyi anladığımı sizinde kendinizi çoook güzel ifade ettiğinizi düşünüyorum.
      selam ve dua ile.

      Sil
    4. not:
      özür dileme kısmını yeni gördüm...
      asıl ben özür dilerimmm:(
      lütfen beni okuyanlar benden yana rahat olsunlar...
      ben öyleyim çünkü...

      Sil
  6. Allah sizdende razı olsun tekrar özür dilerim kısmını ben yazmadım ama sizi kırdığımı düşündüğüm için canım sıkılmıştı. Cevabınızla rahatladım. zor günleri aşmanız dileği ile sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma hanım onu ben yazmışım:)
      yaaa ne rezil bir durum, hakikaten kafa gitmiş...kusura bakmayın:)

      Sil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?