Havada gül kokusu var...



Havada gül kokusu var...

En önünde önünden,
En göğünde göğünden gelen,
Bir eşsiz benzersiz gül kokusu...
Yüreklerin tam ortasında hissedilen,
Söylenilmezlerin en söylenilmezi,
Anlatılmazların en kifâyetsizi,
Ne yazılsa,
Ne karalansa hep ama hep az olan,
Bir güzeller güzelinin teninin kokusu var...

Her şeyin nedeninin,
O'nun (c.c) yârinin kokusu...
..........................
Hazırlanalım bu kokuyu alabilmek için...
Yarın mübarek Efendimiz'in (s.a.v)
Doğum günüdür...

Hazırlanalım,
süsleyelim gönüllerimizi...
Arındıralım kirden, pastan...
Sadece O'nu (s.a.v.) düşünelim...
Sanki ona gidercesine gidelim yarın camilere,
Tutalım yavrularımızın elinden...
Sevgili Peygamberlerini (s.a.v) yâd etmeye götürelim...
Salavatlar getirelim...
Salavatları, dilimizden şu garip ve günahkar kalbimize indirelim...
Hazırlanalım yarına...
Havada olan gül kokusundan nasib almaya...
Yarın kimseye söz vermeyelim...
Yarını Sadece O'nunla (s.a.v) geçirelim...
...............

Havada gül kokusu var...
Bir eşsiz benzersiz gül kokusu...
.............................................

Yorumlar

  1. Allahümme salli ala seyyidina Muhammed.

    YanıtlaSil
  2. Keske O'na sallllahu aleyhi vesseleme layik olabilseydik Sevdecigim...

    YanıtlaSil
  3. İnşallah en güzel şekilde ibadet ederek geçirebilmeyi nasip etsin Rabbim tüm müslümanım diyenlere..Hayırlı kandiller benbirim..

    YanıtlaSil
  4. Selamun aleykum ve rahmetullah ve berakatuh!
    Allahümme salli ala seyyidina Muhammed.
    Benbir benbir deyip duruyorsun ya sen bir kalp oldun kalbime karşılık. Öyle hissettim. Sayfana bakıyorum 1-2 aydır.
    Dün 2 yıldır bakmadığım bir sayfaya denk geldim. İki gündür okuyorum yemek tarifleri falan var diye. Sayfayı sen de biliyorsun birazdan yazacağım zaten.
    Sonra okudukça farkettim ki sayfanın yazarı bir mürşide intisap etmeyi şirk görüyor.Çok üzüldüm.
    Sürekli Allah adıyla başlıyor oysa yazılarına ve Allah rızasının gözettiği anlşılıyor yazdıklarından. Üzüldüm birden, bu niyetteki biri keşke böyle şeyler yazmasaydı diye geçti içimden. Sonra yorumlara baktım, biri benim hislerime, düşüncelerime benzer bir yorum yapmış olsun diye umarak. Hepsini okumadım yorumların henüz ama sırayla okurken bir yorum (http://cahidejibek.com/2012/11/29/allah-bize-sah-damarimizdan-daha-yakindir/#comment-56293)kalbimi ısıttı, yazarına baksam ne göreyim BENBİR. Hah! Bir sevinç, sanki kırk yıllık arkadaşımın adı gibi geldi.
    Böyle hissettim işte. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam,
      Kalb-i hislerinden dolayı çok duygulandım, teşekkür ederim...
      Mevzu bahis konuya gelince, inan blogumda kimseye karşı kırıcı bir şey söylemek istemiyorum...burası benim bir nevi evim.
      Yorumunu çok önemsedim,bahsettiğin konuda da çok canım yandı...Ama biryerden sonra anladım ki...susmak gerek.
      Anlatmak zor...anlaşılmak daha zor...
      Ne acayip bir dünyaki herkes herşeyi en iyi kendisinin bildiğini zannediyor...
      Buna ben de dahilim.
      Ama zaman zaman bundan sıyrılınca haddimi de bilirim.
      Konuşmam gerekeni ve susmam gerekenide...
      40 yıllık arkadaş olmak çoook zor, ben bu sözü hak edecek ne yaptım:(
      Çok teşekkür ediyorum, benbirin konuşmakta zorlandığı bir gün yazdın yorumunu...üzgünüm.
      Sevgi, selam ve dualarım seninle...

      Sil
  5. sevgili benbirim.ilk önce mevlüt kandilini kutluyorum.rabbim eşinle çocuklarınla sana sağlıklı mutlu huzurlu nice kandiller geçirmeyi nasip etsin inşallah.peygamber efendimize bütün kalbimizle bol bol selatü selam getirelimki yarın kıyamette bizi öksüz yetim bırakmasın,şefaatlerine nail etsin inşallah.sınavıma gelince iyi geçti şükür. canım, benim yaş itibarı ile devlette görev almam mümkün değil.eğer liseyi bitirip hayırlısıyla iki senelik üniversite diploması alabilirsem özel bir yer açmam için yeterli oluyormuş.aslında ben dikiş üzerine düşünüyordum ama eşim bu kararımdan vazgeçirdi.bazı gerçekten çok zorlandığım oluyor mesela sınavlar var diye bir haftadır ev ile ilgilenemedim. şimdi harıl harıl temizlik yapıyorum.bende başladığım işin sonunu getirmek gibi bir hastalık var.nasip kısmet belki okulu bitirsemde bir yer açamıycam.yinede bu yaştan sonra okulu bitirip hayalimi gerçekleştirmek beni mutlu edecek.allaha emanet ol canım benim.

    YanıtlaSil
  6. hayirli kandiller yavrucum
    dualarin talibim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?