Ne istediğini bilmeyen benbir...



 Bu günlerde....
Öyle bir şey söylemek istiyorum ki, şimdiye kadar hiç söylenmemiş olsun...
Öyle bir şey duymak istiyorum ki, şimdiye kadar hiç duyulmamış olsun.
Öyle bir şey yazmak istiyorum ki, şimdiye kadar hiç yazılmamış olsun.
Öyle bir şey okumak istiyorum ki, şimdiye kadar hiç okunmamış olsun.
Öyle bir şeye bakmak istiyorum ki, şimdiye kadar hiç bakılmamış olsun.
Öyle bir yere gitmek istiyorum ki, şimdiye kadar üstüne hiç basılmamış olsun.
Öyle bir şey dikmek istiyorum ki, şimdiye kadar hiç dikilmemiş olsun.
Öyle bir şey örmek istiyorum ki, şimdiye kadar hiç örülmemiş olsun.
Öyle bir şey pişirmek istiyorum ki, şimdiye kadar hiç pişirilmemiş olsun.
Öyle bir şey tatmak istiyorum ki, şimdiye kadar hiç tadılmamış olsun.
Öyle bir su içmek istiyorum ki, şimdiye kadar hiç içilmemiş olsun.
Öyle bir nefes almak istiyorum ki, şimdiye kadar hiç alınmamış olsun...
Öyle bir huzur istiyorum ki, hayatımı dolduracak kadar, herşeye bulaşacak kadar çok huzur... 
 ...sanırım ben en çok da huzur istiyorum...şimdiye kadar hiç yaşanmamış olsun...

Hoşçakalın...
 


Yorumlar

  1. Resimde nekadar uyumlu sözlerinize, resimde sözlerde çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sema,
      ben Erzurumluyum biliyor musun?
      sevgilerimle...

      Sil
    2. o zaman sizi tamnıdığıma bir daha sevindim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende sevindim inan...ayrıca yorumunu yanlışlıkla sildim, özür dilerim...

      Sil
    2. yorumu beğenmediğim için ben silmiştim, pardon:)))
      bu blog tam bana göre:)

      Sil
    3. Semacım ben yanlışlıkla o kadar çok yorum siliyorum ki...panelde yayınla ve sil yeri yanyana ya...o yüzden vukuatım çok yani:)
      Ben sildim zannetmiştim...neyse suçu üzerine aldığın için teşekkür ederim:)
      Güzel sözün içinde teşekkür ederim,
      Umarım kendinden bir şeyler bulursun:)

      Sil
  3. Sifa ve isik bataryalarin azalmis olabilir bitanem..yani butun bunlara en guzel cozum:Kur'an okumak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azalmadı canım...bitti sanırım:(
      Haklısın, yerden göğe kadar, galaxilere kadar haklısın...
      Kara deliklere kadar haklısın.
      Milyonlarca, milyarlarca,katrilyonlarca, katrilyarlarca, zerreler adedince haklısın...
      Çözüm belli...

      Sil
    2. Her gun bir sayfa olmadi bir ayet olmadi sayfalarinda dolas..ama bir kerecik dahi olsun acip bak..:)

      Sil
    3. inşallah canım...inşallah bunu yapacağım...

      Sil
  4. Ben bunu çok beğendim.
    Allah herkese Huzur versin diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendiğiniz için teşekkür ederim.
      Amiiiin diye de ekleyeyim:)
      Selametle...

      Sil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?