26 Ocak 2013

Meydan Oku-yorum:)

 Ey sevgili yemek blogu olanlar,

ve de olmayanlar,

Bilin ki ben size bugün meydan okuyorum:)

Hangi konuda mı?

Hemen yazayım;

Sevgili Melek Ablam, bir yarışma düzenlemekte, ve bitmesine az kaldı...

Ben hazırlıklarımı tamamlamak üzereyim.

Bilemiyorum içinizde karşıma çıkacak kadar cesur olan var mı?:))):)))

Evet ben bu kadar harika hamur yoğuramayabilirim,



Ama bu kadar azimliyim, gayretliyim:)))


            

Tamam bu teyzemler kadar tecrübem de olmayabilir,

              


Bu kadar mükemmel de değilim belki...



Ama yine de kendimize göre bir havamız var herhalde:)

Sizlerinde katılımlarınızı herşeye rağmen bekliyorum:)

Hadi katılın; kapışalım:):):)


 Eh ne yapalım, rekabette güzel bir şey canım...

Hoşçakalın...

 


7 yorum:

  1. Kuzuumm kapışalım da..Yeşil üzüm bulmak benim için çok zor..Hem pastada Melek kadar usta olmam için çoook fırın ekmek yemem lazım, ona da ömrüm yeter mi bilemem :)) bir arayayım bakalım :) bulursam yeşil üzüm, katılırım İnşallah..Ok.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili tatlım benim, üzüm bulamazsan suyunu kullanabilirmişiz:)
      Estağfirullah canım, herkesin yaptığı ayrı güzel,
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Bu aralar mutfakla arama vakitsizlik girdiği için, bu mükemmel hediye için yarışanların arasında ne yazık ki ben yer edinemeyeceğim :((
    Ağlamak istooorummm :(((
    Ama can vekilime sonuna kadar güveniyorum, arkanda destekçinim can ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemim canım,
      EstaGfirullah bi tanem, bakma sen benim yukarıda yazdıklarıma:)çok mütevaziymişim sabah;)
      Ben senin vekilin falan olamam:)))
      Canım keşke katılabilseydin:(
      Bakalım neler çıkacak♡♥♡
      Seni seviyorum, hiç unutma olurmu¿

      Sil
  3. Alırım tahta kaşığını mayk! :D

    YanıtlaSil
  4. Oku-dum, yorum-luyorum ve kaciyorum, sadecekle yemekle iyidir aram, yapmakla degil, kolay gelsin:) Sen onden git, biz arkandayiz merak etme:))))

    YanıtlaSil
  5. BENDE MEVLÜDE YE KATILIYORUM.BUNUN ÜSTESİNDEN GELEBİLECEK KAPASİTEDESİN BENCE ..ALLAH KOLAYLIK VERSİN...

    YanıtlaSil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.